AV-FIRMA
Jan Willy Bakke: – Vi har fått mer kraft etter sammenslåingen (+)
OSLO: Avistic inviterte igjen bransjen til Holmenkollen. Det som startet som en liten messe i 2008 har vokst til en fast møteplass for lyd-, lys- og bildebransjen. – Etter sammenslåingen har vi fått muskler til å ta større prosjekter, sier bransjeveteran Jan Willy Bakke.
For å kunne logge deg inn og se innholdet på denne siden må du bestille abonnement.
Logg inn Bli PROAVMAGASINET-abonnent
-
AV-FIRMA4 måneder sidenInnfører betalingsstans – ansatte får ikke lønn (+)
-
LEVERANDØR4 måneder sidenKultursupport og Hjertnes kulturhus har gjort noen ingen andre i Norge har gjort før (+)
-
AV-FIRMA4 måneder sidenHar over 30 inkassokrav – lover å gjøre opp for seg (+)
-
LEVERANDØR4 måneder sidenNå tar Øyvind over: – Evolusjon, ikke revolusjon (+)
-
AV-FIRMA3 måneder sidenSlutt for Trondheim Lyd etter 40 år (+)
-
BEDRIFTSBESØK4 måneder sidenAlexander har krysset over til Rubicon: – Vi ønsker å bli synlig for flere kunder (+)
-
AV-FIRMA3 måneder sidenStarter nytt selskap etter sjokk-konkursen: Slik skal de unngå de økonomiske fellene (+)
-
AV-FIRMA3 måneder sidenAV-kjempen sluker rivalen i millionoppkjøp – hele teamet følger med på lasset (+)






