Se oss i sosialt media

LLB 2019

LLB 2019: Atendi og Trippel-M med gigantisk stand

Publisert

den

FORNEBU, BÆRUM: Under LLB 2019 sprer Atendi vingene og har den mest avlange standen på messa. Dette er et resultat med godt samarbeid med Trippel-M, som også blir reklamert på de gigantiske, digitale flatene over standen.

Atendi er en importør av ledende merker innenfor lys-, lyd- og sceneutstyr. De er også distributør av audiovisuelt utstyr.
For Atendi, som er basert i Drammen, gjelder det å få vist fram i bredden i utvalget sitt – og det greier de utmerket med alle de fargerike lysene som skinner ut fra standen.
«Det er mange som kommer hit og ser på de bevegelige lampene fra Clay Paky, lysbordene og særlig TV-lampene, der er det mange folk,» forteller Einar Borge Vike, daglig leder i Atendi AS.
– Hva betyr LLB-messen for dere?
«LLB er den viktigste møteplassen. Det er ikke så vi ofte vi er samlet,» sier Einar.
Det hele startet som Elektrik Solutions i 2010. Åtte år senere er firmaet blitt til Atendi.
Nå omsetter Atendi Norge for rundt 40 millioner kroner i året og har tretten ansatte.

Einar Borge Vike, daglig leder i Atendi, foran den gedigne standen til firmaet. Foto: John Berge SCENEMAGASINET.no ©


De første årene var fokuset på lysutstyr til teater/kultur/scene og film/TV. Senere utvidet Atendi med scenetekniske utstyr og lyd, fordi mange av kundene ønsket en totalpakke. Blant kundene anno 2019 finner man konsert- og kulturhus, teatre, utleieselskaper, arkitekter/entreprenører/installatører, samt TV-studioer.

Tommy Thoresen (midten) fra Atendi veileder et par potensielle kunder. Foto: John Berge, SCENEMAGASINET.no ©


Her er noen av nøkkelmerkene fra Atendi:
ETC – en av verdens ledende innen produksjon av belysnings- og rigging-teknologi – er et av nøkkelmerkene for Atendi.
Et annet er ARRI, med sine kamera- og lyssystemer.
Clay Paky – leverandør av bevegelige lamper – er et annet agentur som Atendi er stolte av.
På lydsiden finner vi Martin Audio. Merket ble grunnlagt i 1971 av Dave Martin, og startet med å produsere høyttalersystemer for datidens «supergrupper». Målet er å produsere det de mener er de beste systemene for konserter, teater m.v.

En av lampene til Atendi.


http://scenemagasinet.no/alt-handler-om-a-ha-de-rette-produktene-og-fagkunnskapen/

SCENEMAGASINET dekker LLB 2019. Vi har stand på messen, og deler også ut vårt messemagasin alle dagene. Besøk oss gjerne på stand. Vi har popcorn og baconsnacks fra Sundlings som vareprøver.

Annonse

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vi sender ut nyhetsbrev omtrent to ganger i måneden.

juni 2023
M T O T F L S
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Facebook

populær