Se oss i sosialt media

LLB 2019

LLB 2019: Bright-guttene strålte da de fikk standprisen

Publisert

den

FORNEBU, BÆRUM: Norges største firma innen LLB-bransjen – Bright Norway – fikk prisen for «Årets stand» under LLB 2019-messen.

– Vi har aldri vunnet tidligere, så vidt jeg kan huske, sa en gledestrålende Morten Jørve, salgssjef hos Bright, som mottok prisen sammen med standdesigneren Hans Petter Jenssen.
Av de 54 utstillerne (hvorav en aldri dukket opp – bladet Musikkpraksis – så standen sto tom under hele messen), så var det altså Bright som hadde den beste standen.
Men den som tror dette er foreningen som stemmer på seg selv, må tro om igjen.
– Vi fikk hjelp av alle som hjalp oss å jobbe. De stemte for oss, forteller Ronald Hernes, daglig leder i Benum AS og styreleder i Lyd-, lys- og bildeforeningen.
M.a.o. restauratør Dine In og Telenor Arena-ansatte. Deres stemmer ble utslagsgivende.
– Det blir for inhabilt å stemme selv, når vi alle har stand, sier Hernes.

Morten Jørve i samtale med en kunde på Brights stand under LLB-messen, torsdag 7. mars 2019. Foto: John Berge, SCENEMAGASINET.no ©


Bright hadde messens desidert største stand – til høyre for inngangspartiet.
Der hadde de masse sitteplasser, et shuffleboard og en stor kaffebar.
– På forrige LLB hadde vi en trang stand med for mange produkter, forteller Morten Jørve.
– Da går man seg vill i produktjungelen.
– Denne gang ville vi ha en fin, åpen stand som innbyr til sosialisering, å sette seg ned og ta en prat. Det var hovedfokuset.

Åpen bar hos Bright. Foto: John Berge, SCENEMAGASINET.no ©


Dermed plukket Bright ut noen få viktige ting, som grandMA3 fra MA Lighting International GmbH, Meyer Sound-produkter og samtidig fikk søster/brorselskapet Stagelab boltre seg.
– Vi ville fokusere på gode samtaler og bygge relasjoner. Flaggskipet grandMA3 er her, en magnet for veldig mange. Men ellers så droppet vi det meste til fordel for å bygge relasjoner.
Det koster som kjent å være «kar» og selv for medlemmer i Lyd-, lys- og foreningen med redusert kvadratmeterpris. Morten Jørve vil ikke røpe hva Bright må betale for hele kalaset, men etter det Scenemagasinet erfarer vil en stand på denne størrelsen fort koste 800.000 kroner.
– Det er vanskelig å måle resultatet av å være på LLB, men vi ser dette som en god investering på sikt. Da får vi igjen for å ha en stand som dette.

Shuffleboard! Foto: John Berge, SCENEMAGASINET.no ©


– Seieren er deres. Hva føler du nå, Morten?
– Jeg føler stothet og glede av å være med i en så proff organisasjon som Bright er!
http://scenemagasinet.no/bright-norway-stor-interesse-for-grandma3-tde-salslys-og-catchbox-pro/
http://scenemagasinet.no/bright-fikk-gigantavtale-pa-over-25-milioner-kroner-med-statsbygg/
 

Bright-standen på LLB 2019. Foto: John Berge, SCENEMAGASINET.no ©


Fra LLB 2019. Bright-standen bakerst i bildet. Foto: John Berge, SCENEMAGASINET.no ©


 
http://scenemagasinet.no/bransjeveteranen-asle-nilsen-storkoser-seg-fortsatt-med-lyd-og-opplevelser/

Annonse

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vi sender ut nyhetsbrev omtrent to ganger i måneden.

mai 2022
M T O T F L S
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Facebook

populær