LEVERANDØR
Dette er symbolet i den nye logoen til et av landets største lydfirma
Kan du gjette hvilket firma det er snakk om?
Torsdag 6. februar 2020 ble den nye visuelle profilen til lydfirmaet lansert via Facebook- og nettsidene til firmaet.
Markedssjefen forteller til vårt nettsted at det har vært en lang rekke logoer opp gjennom årene.
Slik ble nyheten presentert:
Markedssjef Simen Schikulski forteller til Scenemagasinet at logoen er utviklet av ham, sammen med en designer, og at alt av logoer nå skiftes ut, på bygning, biler, klær, m.v.
«Med vår nye identitet ønsker vi å tydeliggjøre ovenfor våre kunder og samarbeidspartnere kjernen i det vi gjør. Som en pålitelig, tilgjengelig og kunnskapsrik formidler av lyd. Vi gleder oss til årene som kommer og håper du som produsent, leverandør, kunde eller venn følger oss videre på reisen,» heter det i kunngjøringen.
-
FIRMAPRESENTASJON4 måneder siden
– Dette er fiberoptikkens svar på Dissimilis, sier gründeren bak Barnfind
-
MESSE2 måneder siden
– De kan ikke eller tør ikke ta tak i det! (+)
-
FIRMAPRESENTASJON4 måneder siden
Samlet i Samla (+)
-
LLB 20252 måneder siden
Slik har interessen for LLB aldri vært tidligere (+)
-
MESSE3 måneder siden
– Et marked vi ikke har jobbet mye med (+)
-
FIRMAPRESENTASJON4 måneder siden
Bare skryt å få (+)
-
BEDRIFTSBESØK2 måneder siden
Samme visjon i nye lokaler (+)
-
MESSE2 måneder siden
– Hadde med oss masse kjekt! (+)