INSTALLASJON

Hologramreklame for Bond-filmen i Oslo

Fra 3D-reklamevisningen på Oslo Sentralbanestasjon i oktober 2021. Foto: 3D Innovation Nordic AS.

Med 16 Hypervsn-enheter ble Oslo Sentralbanestasjon åstedet for en annerledes reklame da No Time to Die ble lansert i oktober.

Se video av hvordan reklamen ble seende ut her:

ANNONSE FRA BOSE:

Den norske firmaet 3D Innovation Nordic AS sto bak Hypervsn-installasjonen.

3D-videoen viste den ikoniske 007-logoen og gun barrel-åpningen og selve filmtittelen.

3D Innovation Nordic AS fra Hønefoss lanserte Hypervsn under LLB 2019.

– En vanlig forbruker får rundt 2.000 eksponeringer for reklame hver dag. Da gjelder det å skille seg ut. 3D-bilder på denne måten blir en «snakkis» og veldig effektfullt, sa gründerne bak den gang til vårt fagnettsted.

Fra 3D-reklamevisningen på Oslo Sentralbanestasjon i oktober 2021. Foto: 3D Innovation Nordic AS.

LES HER:

LLB 2019: «Ekstrem mottakelse» melder HYPERVSN-trioen

 

ANNONSE
ANNONSE
John Berge John Berge

Du vil kanskje også like