LLB 2019
LLB 2019: Bose melder om «skikkelig bra trøkk»

FORNEBU, BÆRUM: I en koselig krok av Telenor Arenas gigantiske LLB 2019 finner vi en stilren og elegant stand fra høyttalergiganten Bose.
«I år har vi storsatning! 55 nye produkter! Målet vårt her er å vise oss for det norske publikummet,» forteller Bjørn Erik Hexeberg.
På Bose-standen kan man sette seg ned, titte litt på produktene, slå av en prat og få med seg en gratis kaffekopp av en profesjonell barrista.
Bose satser på det norske markedet og vil bruke LLB for å komme tettere på kundene.
På standen deres tar de i mot alle besøkende med åpne armer.
Bose er opprinnelig et amerikansk selskap, som har spredd ut sine vinger til Skandinavia.
Bose AS Norge stiller opp på LLB med et sterkt kundefokus og ønsker å bre seg ut og treffe kjernen på årets messe.
«Jeg synes det har vært skikkelig bra trøkk i dag, jeg! Det har vært mange flere enn det jeg forventet,» sier Bjørn Erik om de besøkende som har tatt turen innom Bose-standen.

Bjørn Erik Hexeberg fra Boses norske kontor. Foto: John Berge, SCENEMAGASINET.no ©
På en stor, digital flate bak kaffebaren rullerer bilder og videoer av nye Bose-produkter, som man kan titte på mens man får en Cappuchino.


Bose-teamet (fra venstre): Mikaela Wallander (markedsansvarlig), Einar Ytrelid (norsk selger), John Blaaland (Key Project Manager) og Bjørn Erik Hexeberg norsk selger). Foto: John Berge, SCENEMAGASINET.no ©
En av de store nyhetene, ArenaMatch i produktserien DeltaQ, er selvsagt på standen.
Disse er spesialberegnet på utendørsintallasjoner som sportsstadioner, utendørs underholdningsparker, m.v. ArenaMatch har en IP-grad på 55, som gir komplett beskyttelse mot vann, støv, møkk, olje m.v.
DeltaQ har ni dekningsmønstre for områdene som skal dekkes med lyd, hvor lydteknikerne lett kan velge fra 10 til 40-graders vertikal dekning og fra 60 til 100 graders horisontale bølgelengder. Bose hevder at man trenger færre moduler i deres line-array-oppsett, som da gir (naturlig nok) lettere vektbelastning, bedre siktlinjer og lavere systemkostnader.
Les om disse her:
http://scenemagasinet.no/ise-2019-bose-professionals-nyheter/
http://scenemagasinet.no/to-nye-powershare-forsterkermodeller-fra-bose-professional/
SCENEMAGASINET dekker LLB 2019. Vi har stand på messen, og deler også ut vårt messemagasin alle dagene. Besøk oss gjerne på stand. Vi har popcorn og baconsnacks fra Sundlings som vareprøver.

Mikaela Wallander, markedsansvarlig for Bose i Skandinavia. Foto: John Berge, SCENEMAGASINET.no ©
-
FIRMAPRESENTASJON3 uker siden
Ringen er sluttet for Børre (+)
-
NYTT OM NAVN4 dager siden
Sier farvel til lydbransjen: «Det er vemodig, som en skilsmisse, hvor man vet det er riktig, men samtidig er lei seg.»
-
NYTT OM NAVN4 dager siden
Stagelab er historie for trioen som drev det
-
FIRMAPRESENTASJON4 måneder siden
Pøbelen med det store hjertet for gode bilder (+)
-
UTDANNING3 måneder siden
Gleder seg til å lære opp en ny generasjon av scenetekniske eksperter (+)
-
ARRANGEMENT2 måneder siden
GIGANTLØFTET I OSLO SPEKTRUM (+)
-
FIRMAPRESENTASJON3 måneder siden
Trioen bak «Samla» regner med at 200 personer skal jobbe i lokalene (+)
-
BEDRIFTSBESØK2 måneder siden
Stadig nye scenerekorder for MTI (+)