MESSE

Lyd- og bildebransjen koste seg på bransjemesse

F.v.: Kjetil Pettersen, Jan-Stefan Hansen og Martin Mæland fra LydRommet under AV Design sin høstmesse. Foto: John Berge. © PRO AV MAGASINET,

– Vi ser frem til mer av dette i tiden fremover!

Det sier Kjetil Pettersen, Key Account Manager hos Oslo-baserte LydRommet, til PRO AV MAGASINET.

ANNONSE FRA BOSE:

Sammen med kollegene Jan-Stefan Hansen og Martin Mæland var LydRommet et av mange firma som stilte ut og viste frem nye produkter under AV Design sin høstmesse.

Den ble arrangert torsdag 21. oktober 2021. For svært mange ble det et gledelig gjensyn med bransjefolk. Ca. 130 kunder kom, og medregnet AV Design-ansatte og 20 utstillere var det rundt 200 mennesker på messen, som ble arrangert hos Telenor på Fornebu i Bærum kommune. AV Design markerte samme dag sitt 20-årsjubileum.

– Hvordan var det å treffe kunder, kolleger/konkurrenter og forretningsforbindelser igjen, Kjetil?

– Etter snart år med mye hjemmekontor og utallige Teams møter, så var det godt å se igjen både bransjekolleger, kunder og sluttbrukere.

– Var det mange du ikke hadde sett siden 2019, eller tidlig 2020?

– Absolutt. Det meste har foregått over Temas gjennom pandemien.

– Hva var det beste med dagen?

– Alle de gode og spennende samtalene, enten det var rundt produkter/løsninger eller rett og slett entusiasme rundt bransjen og teknologi.

Jan-Stefan Hansen (t.v.) og Kjetil Pettersen fra LydRommet i samtale med en potensiell kunde under AV Design sin høstmesse. Foto: John Berge. © PRO AV MAGASINET,

– Hva slags produkter og produsenter fikk dere spesielt mye oppmerksomhet rundt? Hva var kundene mest interesserte i?

– Vi hadde mye spennende med oss på messen. Det som skapte mye oppmerksomhet var vårt eget varemerke, Tight AV, hvor vi blant annet viste frem den helt nye lydprosessoren med Dante og ekkokansellering. På lydsiden så var det uten tvil lyddemoene vi hadde på JBL VTX-A line array, her var det mange store smil å skimte og mange flotte tilbakemeldinger rundt lydkvalitet og råskap.

– Hva slags kunder oppsøkte dere?

– Vi opplevde stor variasjon av kunder fra skoler/høyskoler, kultur/scene, hotell, konsulenter med mer.

– Har det blitt igangsatt konkrete nye prosjekter etter dagen?

– Basert på gode samtaler under messen, så har vi flere «leads» rundt fremtidige muligheter.

Les en stor reportasje om de fleste firmaene som stilte ut på messen i neste utgave av PRO AV MAGASINET. Bestill abonnement her.

JBL VTX-A line array fra LydRommet. Foto: John Berge. ©

 

ANNONSE
ANNONSE
John Berge John Berge

Du vil kanskje også like