NYTT OM NAVN
Her er CBO – Scandecs nye markedssjef

KOLBOTN: Scandec er i siget for tiden og har nå ansatt Cecilie Bøckmann Olsen (30) som ny markedssjef.
Cecilie kommer opprinnelig fra Fredrikstad, men bor nå i Oppegård – samme kommune som Scandec holder til.
Hun har, sin unge alder til tross, en solid bakgrunn blant annet fra Norwegian Outlet på Vestby (som markedskoordinator og digital media manager), og dataleverandøren CBK Distribusjon. Hun har også drevet eget medieselskap, CBO Media, med fokus på nettsider og journalistikk.
Cecilie er utdannet ved Høgskolen i Gjøvik og har gått medier og kommunikasjon på Glemmen videregående skole.
– Det er selvsagt mye å sette seg inn i, men det går bra, da jeg liker «gadgets»! De interaktive skjermene fra Promethan er de produktene jeg er mest imponert over så langt, sier Cecilie til Kulturhusmagasinet.no.
Nå får hun god drahjelp fra salgs-og markedsdirektør Kjell Haukelidsæter og Frode Øygard, salgssjef Pro Audio, med å komme seg inn i de nye rutinene.

Klar på nykontoret – Scandecs nye markedssjef: Cecilie Bøckmann Olsen (30). Foto: John Berge, Kulturhusmagasinet.no ©
Scandec satser på flere fronter, blant annet med utdanningsportalen http://www.aktivundervisning.no, og de oppdaterer både Facebooksiden og Instragram-kontoene titt og ofte.
– Litt av oppgaven min blir å finne «den røde tråden» i uttrykket til Scandec. Jeg synes Scandec har vært veldig flinke på sosiale medier. Dette er en nisje hvor folk jobber med det de brenner for. Scandec legger ofte ut ting når de ansatte er ute på oppdraget, og er flinke til å bygge opp renommeet om at Scandec er gode på systemer.
– Mange glemmer å være sosiale på sosiale medier, mener Cecilie.
– Man må lage innhold som kundene vil se, og ikke bare «pushe» ut budskap, men kommunisere med kundene. Her skal jeg følge opp det gode grunnlaget som er lagt.

Markedssjef Cecilie Bøckmann Olsen og administrerende direktør Knut Øversjøen i Scandec. Foto: John Berge, Kulturhusmagasinet.no ©
– Vi er veldig fornøyd med å ha ansatt Cecilie, sier Kjell Haukelidsæter i en kommentar.
Hun startet i jobben 3. september 2018.
http://kulturhusmagasinet.no/pensjonerer-seg-som-72-aring-etter-25-ar-i-scandec/
-
FIRMAPRESENTASJON3 uker siden
Ringen er sluttet for Børre (+)
-
NYTT OM NAVN3 dager siden
Sier farvel til lydbransjen: «Det er vemodig, som en skilsmisse, hvor man vet det er riktig, men samtidig er lei seg.»
-
NYTT OM NAVN3 dager siden
Stagelab er historie for trioen som drev det
-
FIRMAPRESENTASJON4 måneder siden
Pøbelen med det store hjertet for gode bilder (+)
-
UTDANNING3 måneder siden
Gleder seg til å lære opp en ny generasjon av scenetekniske eksperter (+)
-
ARRANGEMENT2 måneder siden
GIGANTLØFTET I OSLO SPEKTRUM (+)
-
FIRMAPRESENTASJON3 måneder siden
Trioen bak «Samla» regner med at 200 personer skal jobbe i lokalene (+)
-
BEDRIFTSBESØK2 måneder siden
Stadig nye scenerekorder for MTI (+)
NYTT OM NAVN
Her er CBO – Scandecs nye markedssjef

KOLBOTN: Scandec er i siget for tiden og har nå ansatt Cecilie Bøckmann Olsen (30) som ny markedssjef.
Cecilie kommer opprinnelig fra Fredrikstad, men bor nå i Oppegård – samme kommune som Scandec holder til.
Hun har, sin unge alder til tross, en solid bakgrunn blant annet fra Norwegian Outlet på Vestby (som markedskoordinator og digital media manager), og dataleverandøren CBK Distribusjon. Hun har også drevet eget medieselskap, CBO Media, med fokus på nettsider og journalistikk.
Cecilie er utdannet ved Høgskolen i Gjøvik og har gått medier og kommunikasjon på Glemmen videregående skole.
– Det er selvsagt mye å sette seg inn i, men det går bra, da jeg liker «gadgets»! De interaktive skjermene fra Promethan er de produktene jeg er mest imponert over så langt, sier Cecilie til Kulturhusmagasinet.no.
Nå får hun god drahjelp fra salgs-og markedsdirektør Kjell Haukelidsæter og Frode Øygard, salgssjef Pro Audio, med å komme seg inn i de nye rutinene.

Klar på nykontoret – Scandecs nye markedssjef: Cecilie Bøckmann Olsen (30). Foto: John Berge, Kulturhusmagasinet.no ©
Scandec satser på flere fronter, blant annet med utdanningsportalen http://www.aktivundervisning.no, og de oppdaterer både Facebooksiden og Instragram-kontoene titt og ofte.
– Litt av oppgaven min blir å finne «den røde tråden» i uttrykket til Scandec. Jeg synes Scandec har vært veldig flinke på sosiale medier. Dette er en nisje hvor folk jobber med det de brenner for. Scandec legger ofte ut ting når de ansatte er ute på oppdraget, og er flinke til å bygge opp renommeet om at Scandec er gode på systemer.
– Mange glemmer å være sosiale på sosiale medier, mener Cecilie.
– Man må lage innhold som kundene vil se, og ikke bare «pushe» ut budskap, men kommunisere med kundene. Her skal jeg følge opp det gode grunnlaget som er lagt.

Markedssjef Cecilie Bøckmann Olsen og administrerende direktør Knut Øversjøen i Scandec. Foto: John Berge, Kulturhusmagasinet.no ©
– Vi er veldig fornøyd med å ha ansatt Cecilie, sier Kjell Haukelidsæter i en kommentar.
Hun startet i jobben 3. september 2018.
http://kulturhusmagasinet.no/pensjonerer-seg-som-72-aring-etter-25-ar-i-scandec/
-
FIRMAPRESENTASJON3 uker siden
Ringen er sluttet for Børre (+)
-
NYTT OM NAVN3 dager siden
Sier farvel til lydbransjen: «Det er vemodig, som en skilsmisse, hvor man vet det er riktig, men samtidig er lei seg.»
-
NYTT OM NAVN3 dager siden
Stagelab er historie for trioen som drev det
-
FIRMAPRESENTASJON4 måneder siden
Pøbelen med det store hjertet for gode bilder (+)
-
UTDANNING3 måneder siden
Gleder seg til å lære opp en ny generasjon av scenetekniske eksperter (+)
-
ARRANGEMENT2 måneder siden
GIGANTLØFTET I OSLO SPEKTRUM (+)
-
FIRMAPRESENTASJON3 måneder siden
Trioen bak «Samla» regner med at 200 personer skal jobbe i lokalene (+)
-
BEDRIFTSBESØK2 måneder siden
Stadig nye scenerekorder for MTI (+)